Doktorn har sagt sitt.

1kommentarer

Nu har jag varit hos doktorn. Fick väl egentligen inga klara besked för varför jag får så ont i magen... inte till min allt för ofta halsbränna heller. Men hon prata om tarmar som inte arbetar harmoniskt som gör att jag kan få ont i magen så jag har fått utskrivit någon som jag ska dricka varje morgon. Halsbrännan är det bara att fortsätta äta mina halsbrännetabletter och undvika att äta och dricka vissa saker. Hon prata om stressmage men jag har svårt att tro det. Jag är ju den mest ostressade personen i hela världen. Men vem vet där kanske ligger något och oroar långt inne. 
Som sagt alltid onödigt att gå till doktorn men hon var snäll i alla fall :) Har tagit blodprov oxå som dom hör av sig med resultatet.

Jag är mest glad för att det inte handla om mjölk. Då hade jag dött långsamt :D



Idag e det min födelsedag! Fått massa fina sms och samtal ♥ Inte att glömma facebook där många skriver :)
Idag får jag bestämma middag och då blir det hamburgare ( Utan brödet förståss ) Som en liten unge haha.


1 kommentarer

Sara

18 Nov 2010 17:32

Grattis Gullefjun :) Hoppas du har haft en bra dag :)

Kommentera

Publiceras ej