14/11

0kommentarer

Igår hade jag kalas eftersom jag fyller år nästa torsdag men jobbar den helgen som kommer därefter. Var verkligen en jättetrevlig eftermiddag/kväll. Är så glad att Andys familj kommer så bra överrens med min familj..det gör allt så mycket lättare. När A´s farmor och Hasse gått hem satte vi igång och spela spel men mitt i allt mådde jag så sjukt illa trots att jag inte ens var påverkad. Man kan med enkla ord säga att min mage och alkohol inte är så bra kombination. Är det inte halsbränna så är det magknip, och igår blev det illamående. Icke bra :) Plocka undan och diska innan jag gick och la mig och som vanligt är man mycket nöjd över det idag.

Fick en massagedyna/stol av mamma och pappa och den ska invigas idag. Ska bli spännande att se om den hjälper mot mitt dumma skulderblad...har hört att sånna ska va väldigt effektiva.

Annars händer det inte mö idag. Är ganska låst då min bil är på lagning och A är iväg. Så det blir väl att titta på tv och ta det lugnt. Jag har ju inga pengar heller så det finns inte mycket roligt att hitta på då :)




Samtidigt som det är skönt att ha lagt dykningen till sidan ett tag så saknar jag det. Det var en intensiv period med mycket plugg och tidiga morrnar men det hände något. Varje gång var det en pirrande känsla, nervöst men ändå förväntansfullt. Får se om jag gör färdigt det i Thailand eller om jag ger mig på det våren igen...en sak är säker i alla fall... jag ska ha mitt dykcert!

Kommentera

Publiceras ej