Utbildning

1kommentarer

Idag har jag varit på utbildning hela dagen. Svenskaspel sommarspecial. Är till för oss som ska jobba extra i förbutiken nu under sommar. Herregud var mycket information. Mycket har säkert stannat i hjärnan men en hel del har nog tyvärr flötit ut ur öronen igen. Bomben, Lången, Stryktips, Måltips, Matchen, Lotto, Keno...ja you name it. Det handla om allt! Väldigt nyttigt och intressant men när det kom till det där att räkna ut saker och ting tappa dom mig på vägen. Jag och huvudräkning, not sooo good!

Jag och Annika P såg mest framemot lunchen och där får man säga jag blev besviken. Vart var det stora salladsbordet? Det bästa med att luncha ute ju haha. Men dessvärre är det väl så ju finare ställe, desto sämre mat.


Väl hemma nu är man trött som ett as. Ska strax lägga mig i soffan i extrarummet med täcke och kudde och glo på The Hills. Lånat boxarna av Maddis så nu har man lite att kolla på :)

Imorgon e det jobb igen. Längtar sååå till helgen!


Ha en bra kväll!




Väska på magen som en kärring e såå 2010 :D

1 kommentarer

ise

26 May 2010 23:12

ja gud va trött man är. jag tror inte jag kan fylla i en enda sån lapp fortfarande haha :P

Kommentera

Publiceras ej