Natti natti

1kommentarer

Sjukt att jag fortf. e uppe me tanke på hur trött jag varit idag. Men liggandes i soffan med tv´n på e ju inte så ansträngade.
Imorgon ska ja ut och byta glas på mina glojärn. Det har varit nära 2ggr idag att jag pajjat dom. Ena gången la dom fint i sängen för att sen helt glömma bort det. Tog alla mina kläder och slängde ner dom på golvet inte en tanke på att i den högen låg även dom. VÄLDIGT nära att jag trampa på dom men de klara sig :) Andra gången råka jag halvligga på dom i soffan. Dom e tåliga dom haha.


Nej nu ska jag sova. Mannen min har soovit sen 7tiden så frågan e hur natten blir för han. Själv ska man sova goooott :) Sov sött♥

1 kommentarer

ise

26 May 2010 23:33

haha vi tänkte nog likadant då. jag tänkte de är inte lönt jag fattar ändå ingenting

Kommentera

Publiceras ej