Igår

0kommentarer

Igår hade vi en jättetrevlig kväll hemma hos Helena. Framförallt väldigt god mat  :) Det snicksnackades hela kvällen. Runt 1 drog vi ner i stan efter att jag velat fram och tillbaka hur länge som helst. Det var sådär ute. Jag tycker ju inte ens att de e kul att gå ut. Det e roligt om man träffar en massa folk man känner men det gjorde jag ju inte, inte en kotte faktiskt. Men jag hade trevligt sällskap ute iaf :)
Drog hem vid 3, en jättesnäll taxichaufför o de kosta mig bara 100spänn...de var minsjäl billigt :D


I eftermiddag ska ja hem till mammi och äta middag. Stora frågan e ska ja våga köra eller ska ja sätta mig på en jäkla buss? Alkomätaren visar 0 promille men man vet fan inte. Jag drack ändå en jäkla massa igår.


Bilder kommer som vanligt om en vecka eller två :D

Kommentera

Publiceras ej