Heldag med älsk <3

0kommentarer

Buuhuuu nu var snart denna lediga dag slut... jag vill inte jobba imorgon!!

Har ändå fått lite gjort idag, ut till laröd för att hämta andys presenkort...på väg till väla efter att ha kört och kollat en sak i Allerum blev vi lite oense om vilken väg som va bäst att köra, vi tog Andys väg och körde en megalång runda ute på landet för att sen komma till den vägen jag mena :D Men söndagsåkning e alltid mysigt.
Ut i glasögon butiken för att fråga om det var rätt att ljuset speglades så, ja det var det. Men jag sa som det var att då är jag inte intresserade av glasögonen..som tur e kunde hon skicka en ny beställning på andra glas istället. Får se när dom dyker upp så länge får jag ha dessa.


Väla blev det sen en snabbis och när vi kom hem var vi duktiga och gick bort och pumpa våra cyklar vid Ramlösastation ( skitbra att dom har en cykelpump där) så nu är våra cyklar äntligen var dom ska va, i cykelförrådet!!

Nu kollar vi hockey, mål redan till Tjeckien men det kan ju ändras snabbt :)

Kommentera

Publiceras ej