Har jag tråkigt eller har jag tråkigt?

1kommentarer

Försökte fånga på bild hur jag ser ut i mina glasögon... men det går icke. Med tanke på att jag sitter med munktröja, flottigt hår och osminkad fejja så ser helt enkelt inte ett enda kort klokt ut. Jag skyller på kameran för hade ni sett mig på riktigt hade ni sett att jag e smokin hot här i min soffa. Så nu till den stora frågan, lägga sig och sova i brist på annat och riskera att vakna klarvaken i natt, eller sitta här och lida tills klockan blivit tillräckligt så ja får en god natts sömn?! 

Jag längtar till om 2 veckor, då sitter jag hemma hos Helena med alkohol i kroppen och har förhoppninsvis en helt ypperligt trevlig kväll med fina vänner.

Tänk om en månad ska det vara sommar, om ca en månad har jag sommarschema i info vilket innebär ingen Linda i kassan. Tänk så snabbt en månad går och jag är fortfarande inte fullärd. Herregud hur ska det gå? Vill ni spela på konstiga spel som inte innefattar keno, lotto och hästar så ställ er inte i min kö haha. Nej skämt åsido, jag kommer fixa det galant!

1 kommentarer

Helena.

16 May 2010 20:47

Vi kommer ha så jäkla roligt, jag känner det på mig. IIigh. :)

Kommentera

Publiceras ej