en ny blogg?

1kommentarer

Ibland har jag lust att skaffa en anonym blogg, en blogg där jag kan skriva av mig...mina innersta tankar. Här delar man ändå av sitt liv till människor. Dock inte många men jag vet inte ens vem som läser. Vissa saker finns i ens huvud som man bara vill få ut...jag berättar väldigt mycket för mina vänner och familj men vissa saker håller man inom sig. Skriva dagbok skulle man kunna göra men idag e man för bekväm för det. Datan bara knapprar man bokstäverna, dagbok ska man sitta och skriva för hand o då får man skrivkramp.

Jag vet inte vad det e med mig

1 kommentarer

Helena.

18 May 2010 08:25

På lördag ska jag visa dig hur du skaffar en blogg, till din blogg. Det har jag. Samma mail address, men två bloggar. Och den ena med lösenord. :)

Kommentera

Publiceras ej