Blanne

0kommentarer

Känns konstigt att va ledig idag, det e man ju aldrig en torsdag. Lite att fixa har man idag, ska bla. åka ut till glasögon affären igen för jag e inte nöjd hur ljuset reflekteras i dom.

Hade dom på mig större delen av kvällen igår men fan vad jag blir trött i ögon och huvud. Testa att köra med dom, megaläbbigt...allt va ju så tydligt sen väl inte på Brunnen blev jag så jäkla yr i huvudet så var tvungen att ta av dom haha. Inte lätt att vänja sig men de kommer väl sakta men säkert.

Igårkväll skulle vi kolla på Avatar. Andy somna efter ca 1timme men för en gångs skull höll jag ut. När kl va 00.30 var jag så trött så jag fick pausa och gå ut och ta en cigg sen på det igen :) Filmen var ju ganska bra...inte så bra som alla säger men helt klart sevärd!

Kommentera

Publiceras ej