Blä för denna dag

1kommentarer

Vilken lååång och seeeeg dag det varit. Börja redan kvart i 8 i morse då jag hasa mig upp ur sängen och in i duschen. HBGhem skulle komma antingen igår eller idag för att mäta hur mycket värme och varmvatten vi använder. Då de som vanligt inte kan säga vilken tid de kommer utan de e mellan 8-16.30 fick jag snällt hoppa in i duschen för att inte riskera att krocka med dom i dörren :) Dock alldeles för trött duscha jag sen gick jag och sov lite till med min turban på huet :)

Dagen har verkligen aldrig velat ta slut. Ont i halsen har jag och jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk. Imorgon ska jag infinna mig 07.45 på maxi för att öva öppning i info. Jag ser inte framemot en tidig morgon, verkligen inte eftersom A e ledig :(


Första dagen med glasögon på jobb e invigd, massa positiva reaktioner så det var ju roligt :)


Nu ska ja mysa me honey!!


Sov gott!



1 kommentarer

Remyemmy

07 Sep 2011 09:59

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

Kommentera

Publiceras ej