Tjenna motto!

0kommentarer

Usch vad ja e dålig på uppdatering, vet nog allt att ni sitter och bara väntar på att ja ska skriva :D

Igår sluta jag 3 sen bar det hem för lite slappe innan vi mötta Linda och Stefan för bio! Såg "farsan" och jag tyckte den var störtkul...skratta som fan och böla lite :) Tack fina ni för igårkväll!

Idag vakna jag 06.30 klarvaken, aaaa nä tänkte jag då, någon måtta får de va så jag somna om igen. Men nästa gång jag kolla vad klockan 8 och då gick jag helt enkelt upp! Ska till Ullared med mamma och pappa idag :D Har typ inga pengar så vad jag ska där och göra kan man ju fråga sig men de e ju kuligt :)

Ikväll blir det födelsedagsfest för Karin. Velat fram och tillbaka om jag ska gå eftersom jag dragit på mig en förkylning som innebär att ögonen rinner 24/7 men det verkar ha blivit bra men den saken nu så vi ger sminket ett försök ikväll! Hela veckan har jag fått gå till jobbet utan mascara, me don´t like! Där kan man verkligen kännas sig naken, rädd, exposed som en viss hemmafru en dag sa och satte dom orden på världskartan.....Nej nu vet jag inte vad jag snackar om....det får nog bli frulle nu!


 Min andra hälft sviker ikväll, hur ska detta gå!

Kommentera

Publiceras ej