Tisdag

0kommentarer

Då var klockan halv 12...tiden bara springer iväg. Nu någongång kommer Vicky och Isabella förbi. Dom skulle bara inom sjukhuset för vaccinering. Pih stackars lilla flicka!

Ska fjäska och se om Vicky vill köra mig hemom mamma och pappa så jag kan hämta min bil och kamremen innan jag ska jobba. Ska ju inte köra med bilen nu när bromsarna e dåliga men jag vill få hem bilen för på torsdag måste jag köra den till jobb för att efter det åka ut och lämna den. Tur man e tät annars hade denna bil ruinerat mig fullständigt :D



På lördag åker min mamma och pappa till Thailand IGEN! Åh så avundsjuk jag vill ju oxå! Dom kommer ha en kalastid där nere och vad jag hört från andra, väldigt varmt! 40grader i skuggan låter ju fint...fast jag tåler ju knappt värme så ja hade nog kolatvippen :D

Kommentera

Publiceras ej