Påskapynt

0kommentarer

Idag har varit en lugn ledig dag där jag samtidigt fått lite gjort. Åkte till väla vid 12 där jag mötte upp Linda. En kokbok till mamma och pappa, mascara, olja och oljefilter fick följa med hem. Ja de sistnämda handlar ju såklart om att helt plötsligt var det dessutom dags för service på bilen. Skjut mig och denna bil. Hoppas hoppas hoppas detta är det sista!

Efter det åkte jag till maxi för att handla påskris och påskliljor för att sen hem och påskpynta lite. Här e så fiiint nu. Jag har inte så mycket men det lilla jag hade gjorde susen. Ser så färgglatt och vårigt ut :)

Denna veckan är det kort arbetsvecka. Endast tisdag, onsdag och torsdag. Men påskveckan på maxi är ingen lek. Det är kaaaaaos! Men det gillas att ha mycket att göra, tiden flyger iväg då.

På fredag ska vi till Andys pappa och hans sambo Sanne på påskfest ska bli väldans roligt :) På lördag blir det mysig påskmiddag hos Andys mamma och sambo Pompe. Mina föräldrar firar påsk i Thai och genom sms och mms ser dom ut att ha de otroligt bra! ♥


 Köksbord

 Vardagsrums skänken

 Soffbord


 Köksfönster

Såklart e ju både asken på köksbordet och hönan på soffborde fulla med påskgodis :D






Detta var allt för mig TUUUDELS!

Kommentera

Publiceras ej