Nej tack ni är inte välkomna in här

0kommentarer

Nyss plinga det på dörren. Stel som en pinne satt ja kvar här i soffan och lyssnade efter ljud. Typiskt oss svenskar att inte öppna dörren. Men jag resonerar som så, hade det varit någon som jag känt hade dom ringt innan och sagt att de var påväg hit.( Ska aldrig mer klaga på dig Sjöbbe att du inte öppnar för jag gör inte heller de haha)
I alla fall damp det ner något i brevlådan efter ett tag. Gissa vad det var? Jo såklart Jehovas. Suck att dom aldrig ger sig....om jag hade varit intresserad av att gå med i deras sekliknande skit hade jag väl kommit dit frivilligt. Kan inte se att dom ska locka troende genom att va allmänt störande i dörren.


Idag är det åter igen jobb....ska försöka att komma ihåg mitt ATGprov ikväll när jag kommer hem. Måste göra det för att få va i info men jag glömmer ju det hela hela tiden. Så nu får det bli mobillarm ikväll! Idag handlar vi upp de allra sista örena....det e okej för imorgon e det LÖÖÖÖN!!

Kommentera

Publiceras ej