Mycket pengar över... för dom ska jag köpa en ko

0kommentarer


Nej minsan nu var det måndagkväll. Så sorgligt då ska man jobba imorgon igen. Jeje sånt e livet. Denna veckan e inte möe bestämt...förrutom att lämna bilen på torsdag för att sedan åka till ullis med Linda och Maddis :) Najs jag lever där uppe haha
På lördag ska jag spinna. Vad har jag gett mig in i känns det just nu men det blir nog bra. Läser ni i HD om nån tjej som fick åka amulans från aktiverum så e de bara jag. Don´t worry överansträning bara :) Men de e ju " Spin of hope" så det är för en bra sak dvs cancerfonden... ( har jag för mig)





Haha ja diggar reklamen för "lyxfällan"

-Ah ja impulshandlar allt från peruker till häst till......
-Häst? impulshandla du en häst?
-Aaaa

Haha vilka roliga människor de finns...man impulshandlar väl inte en häst!!? Man impulshandlar kläder, smink ja skit helt enkelt men fan inte en häst. Nästa gång jag känner att jag har en slant över ska jag impulshandla en ko. De hade varit något. Fast de kommer aldrig hända för jag har aldrig en slant över :D


Kommentera

Publiceras ej