Me myself and I

0kommentarer

Idag har varit en aktiv dag för Linda, aktivare än vanligt iaf haha. Först jobba jag, 9-14. Go e den tiden. Efter det gick jag på massage och efter det *trumvirvel* simma jag! Yes ni läste rätt, Linda Håkansson pilla sitt as till simhallen! Skönt va de synd bara att de finns sölgrisar som simmar samtidigt. Jag måste simma snabbt annars känns de som att jag ska drunkna haha :)

Dessutom har jag lagat mat idag och det smaka prima, visserligen inte så svårt haha.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, mannen ska och spela biljard så inget sällskap har man men vi får se vad som händer...lite sugen på att träffa nån iaf!


På lördag kommer Rebecka hem. Månaderna går så jäkla snabbt alltså nu har hon avverkat ännu en säsong som reseledare. En annan e ju kvar fortfarande men mitt kall i livet visar sig nog nångång :)


Kommentera

Publiceras ej