Lite olika saker

0kommentarer

Här sitter jag och min man denna onsdagskväll och myser framför tv´n. Okej myser och myser, han ligger och kollar fotboll och jag kollar internet :D

Dagens suprise e att jag blivit förkyld IGEN! Hej Linda Håkansson med världens sämsta immunförsvar. Himla tur att jag inte blir sängliggandes varje gång jag drar på mig detta skitet för då hade jag garanterat fått ha förstadagsintyg :) Nej men det e lugnt, jag nyser bara så snoret rinner och hostar så slemmet rasslar...najs va?

Idag har jag jobbat. En himlasupermegaseg dag. Mycket att göra men min klocka ville helt enkelt inte röra sig. Konstigt det där.... men nu har jag bara en dag kvar sen e de lillledigt.

Efter jobb åkte jag ut till svedberga för att åter igen lämna bilen till Stefan. Megakissig då jag inte palla gå på toa på jobb... kommer ut till Sjöbbs och får höra " vi har inget toapapper" ehhh nähe kanske läge att handla hem det då? Fick en servett med mig in, alltid något hahah. Så vi åkte till citygross för att handla. Handla med oss revben hem som vi snaska i oss. Gott men jag hatar verkligen att bli kladdig... tycker de e så äckligt!

Nu e bilen hemma igen och idag tjuvinvigde jag min parkering är ju egentligen inte förrän imorgon. Gott att ha plats utanför huset, minus för att det e pygmérutor.


Nu ska jag sova! Sov gott!

Kommentera

Publiceras ej