Jag i ett nötskal

0kommentarer

Jag festa igår, trevlig kväll var det och som vanligt var jag ju bland dom sista som lämna huset. Sällan liksom. Åkte taxi hem, fick någon knäpp idé att taxin blev för dyr så jag hoppa av vid netto. Ångra mig direkt, sketa läskigt och örla där ute mitt i natten så fick småspringa hem...kunde ja gott ha jävla snåljåp...åk gärna inte enda hem med taxin. Trodde taxin kostat mig 192kr, visa sig idag på kvittot att den kostat 125...hade jag vetat det i natt hade jag nog åkt fram till dörren :D

Hem, örla runt i lägenheten åt natta mat liggandes i sängen, snurra jävlar i det. Försökte titta på tv, helt omöjligt såg inte texten så somna gott istället. Vakna 10 i morse, pigg och glad. Mår inte dåligt idag vilket e skumt satan...tror det beror på samarinen inatt :P Stora problemet idag är att jag e konstant hungrig. Verkar inte finnas nån botten på mig. Precis ätit stuvad potatis med isterband. Nu pep micron att min pizza e klar...herregud hur ska denna dan sluta!? Sitter i soffan och glor på nått antikprogram, jag ska nog börja gå på loppis och köpa hem skit som jag sen kan tjäna en hacka på!



Nej nu kallar maten ! Tudels

Kommentera

Publiceras ej