Fredag

1kommentarer

Varför e det så att när jag jobbar eftermiddag gör jag inte ett skit på förmiddagen? Man tycker att det e ju då man har tid att hitta på saker. Men nej sitt du här hemma och uggla! Jag jobbar ju då fredagskvällen idag....jag vet om att det går snabbt, jag vet om att det som oftast e mycket folk på fredagar, jag vet om att helt plötsligt slår kl 22.00 och butiken stänger. Men just nu e det ingen tröst. WHY WHY WHY måste ja har ha nattpasset varannan fredagskväll?! Jag vill klänga på min honey och driva han till vansinne, jag vill mysa ner mig i soffan med täcke och kudde, tända ljus och titta på lets dance på tv. Men nu går inte det. Jag ska jobba ikväll. Punkt slut liksom.



Hoppas helgen svischar förbi snabbt så att det kan bli måndag. Då ska bilen lämnas in för lagning. Den kommer bli fin igen. Tills dess tudels och ha en bra helg allihopa!

1 kommentarer

ise

12 Mar 2010 15:04

det var faktiskt riktigt jobbigt. Efter 10 minuter tänkte jag att jag skiter i detta och går ut. men de hade ju varit pinsamt så de va bara att kämpa på. jag kommer nog gå igen de va ju kul så men ska nog få upp kondisen liite först =)

Kommentera

Publiceras ej