Var e das sol ?

0kommentarer

Varken igår eller idag när jag har haft chans att sola har det varit fint väder. What did I tell u? Men men inga tårar för det jag har hittat på annat mys. Igår efter jobb åkte jag och Jessica till Ikea och Väla. Tyvärr e man ju knappast rik såhär en vecka innan lön så förrutom mat blev det inget köp. Åkte ut till sofiero sen och åt varsin glass...de var mys :)

Senare på kvällen fick man mess av Lollo om jag ville följa med henne och äta. Egentligen ville hon få med mig ut oxå men nixpix, inga pengar, ingen lust plus att jag jobbar ju. Följde med som sällskap istället när hon käka :D


Idag jobbar jag 15-22.15. Första stängningen i informationen helt själv. Men e faktiskt inte nervös. Det får gå som det går helt enkelt :) Nu kom mannen hem och jag ska köra till jobb :(


Ha en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej