Tjenna

1kommentarer

Har haft mysdag hemma hos mamma. Suttit i skuggan och läst en bok :) Lite då och då titta jag fram i solen men dom tillfällena e sällsynta. Jag trivs bäst där de e lugnt och svalt. Lite middag åt man även hos dem. Mannen jobbar ju till kväll idag :(

Imorgon börjar jag inte förrän 4. Även om detta schemat e tufft e det ändå skönt att de e rätt mycket eftermiddagspass. Hinner man njuta av vädret innan man stänger in sig på jobb. Stängning imorgon, usch me dont like även om detta blir fjärde gången ja stänger ( andra gången helt själv)



På fredag slutar jag redan 5 och då blir de grillemys hos Helena. De ser vi framemot så de kan bli fredag nu om de så vill!





Helena sist vi grilla hos henne

1 kommentarer

Helena.

30 Jun 2010 09:36

Bara för att jag gnällde innan fick jag en helt egen bild i nästa inlägg. You go girl. ;)

Kommentera

Publiceras ej