Mysfaktor

1kommentarer

Jag är en av dom som sagt att jag absolut inte kommer sitta och titta på bröllopet, vad har jag gjort i princip hela kvällen, jo tittat på det :)

Kom hem efter jobb, käkade och glodde på tv. Helt plötsligt skulle jag köra Andy och hans kompis till stattena. Lika bra att köra inom maxi och handla cigg tänke jag då och sen köra hem. Men så blev icke fallet. Istället har jag har spenderat kvällen hemma hos underbara Helena. Tittat på bröllop och kommenterat klänningar ;)
Det blev en perfa lördagskväll helt enkelt! Nu är klockan mycket och jar har precis kommit hem. Lite sovtajm nu så man e pigg o glad imorgon igen. Bara 6 dagar kvar att jobba innan ledig helg :D

1 kommentarer

Helena.

20 Jun 2010 23:29

Perfekt kväll är bara förnamnet. Tack för igår min vän. :)

Kommentera

Publiceras ej