Torsdag kväll

1kommentarer

Då var det torsdag kväll. Ljusen är tända i vardagsrummet, för en gångs skull tycker jag att här e väldigt kallt hemma. Det blev lite träning idag. Helt själv dessutom, lite imponerade. Var det roligt, svar nej men ett ont måste. Har ont i benhinnorna sen jag gick till öb så promenad på löparbandet gick inte för sig, ömma så jag ville dö.

Mamma och pappa har precis tittat förbi en sväng men nu sitter jag här hemma och slappar. Höll på att somna i soffan innan så det var tur dom kom förbi annars hade man väl inte sovit en blund i natt. Resten av kvällen blir nog bara slappe, inget att göra och kallt ute :(




Fastän kallt väder satt vi ute i Paris och drack varm choklad, myspys!

1 kommentarer

Jessica

15 Jan 2010 13:34

Som jag vill göra en sådan resa igen... vad sägs??

Kommentera

Publiceras ej