Nu gasar du till macken!

0kommentarer

Så fort man skriver ett inlägg som jag gjorde här nere så känner sig helt plötsligt alla sig träffade. Jag är nog så själv också men varför? Man vet väl om man gjort något dumt ? Det kunde ju mycket väl varit så att jag bara skrev det för att just få en reaktion.....om du det nu är så eller inte låter jag vara osagt. Om någon känner sig riktigt riktigt träffad, så tja kanske det var just till dig. Som sagt, vi låter det va osagt och lägger ner det nu.


Nu ska jag gå in och göra ve mig för att sedan åka till ikea med mammsi! Den stora frågan är bara just nu hur jag ska kunna ta mig härifrån. Jag har nämligen en liten olustig känsla som säger mig att mannen i princip kört slut på bensinen. Jag är livrädd att jag ska få såppatorsk någonstans! Då dör jag nog! Så om det finns en gud så snälla hör min bön. Snälla snälla låt min bil hålla ut till macken!

Kommentera

Publiceras ej