läggdags

0kommentarer

Vi kör med ny taktik ikväll. Nu är jag så trött så jag håller på att dö, F*N ta mig om jag vaknar i natt!

Paradise hotel har man ju blivit beroende av oxå, jag som skratta åt det när Helena och Jessica tvunget skulle kolla på det hos Sjöbbe, och se nu e jag själv där. Jag tycker det e sjukt roande att glo på det fast egentligen vet jag inte vad som e intressant? Att se dom jöka runder dagarna igenom eller allt detta paktsnack. Inget av de e ju spec. kul men ändå måste man kolla! Jag hejjar i alla fall på jackie...hon är roligt flummig att kolla på!









Jag vill äta dagens lunch på kinarestaurang, så sugen på det! Och dagens lunch med buffé verkar ju toppen. Slipper man slitta och ha beslutsångest vad man ska äta. Någon som e sugen ?



Ciao!

Kommentera

Publiceras ej