jobba fredagskvällen

0kommentarer

Så ja då var det fredag, himla snabbt veckorna går. Men samtidigt tycker jag att det varit januari hur länge som helst, hur kommer detta sig?

Jag och honey var ju som sagt på bio igår. 18.30 började filmen, 17.55 ska A in och duscha. Mina nerver satt utanför kroppen då!! Men vi hann ner i tid och kunde slå oss ner med läsk och popcorn. Vad tyckte jag om filmen ? Precis så dålig som alla säger. Har man inte läst boken är den säkert bra men har man läst den...SE DEN INTE! Där fanns ju inte en grej som stämde förrutom namnen. Nej mycket besviken blev jag....det enda som var positivt var ju att Joel Kinnaman som spelar JW är rätt snygg.


Idag jobbar jag till halv 11 så det blir inte mycket gjort denna fredagskväll. Helgen innebär även den jobb men imorgon ska jag på kalas :)

Kommentera

Publiceras ej