Give me a break!!!!!

2kommentarer

Jag hatar telefonförsäljare. Alltså det finns nog inget störigare folk. Jag förstår att dom bara sköter sitt jobb men för helvete. GE ER! När dom ringer låter ett samtal såhär:

-Hej det är Linda
-Hej vi söker Linda (ALLTID lika iq befriade)
-Ja de e jag
-HEJ! Ja ringer från blabla...jag ringer för att säga att blablablablablablablalbalbalblablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablalbalva
blablablablablablablablablablablablablablablalbla.............................

Efter 5 minuter får man chansen att yttra ett ord
- Nej tack jag är inte intresserad
-INTE!?Varför inte det blablablablablablablablablablablablabla


IIIHHH det kryper i kroppen på mig...Tyvärr måste jag erkänna att ibland är jag en hemsk person som säger tack och hej och lägger på luren i örat....jag ger alltid dom en chans att avsluta på ett vanligt sätt men när dom fan inte ger sig då slänger jag på luren. Ni förstår dessa säljare går mig så fruktansvärt mycket på nerverna så jag blir galen!!!!

O jaa jag e fruktansvärt lättirriterad, 4de dagen utan cigg och jag håller på att gå bananas!

2 kommentarer

Sjöbb

04 Jan 2010 21:51

men fattar du hur jävla duktig du e.....4 dgr e länge för nån som nästan rökt ett pkt om dan innan....you go girl

jessica

05 Jan 2010 12:57

jag är imponerad fortsätt så nu. Håller tummen ;)

Kommentera

Publiceras ej