Aj aj mitt hue

0kommentarer

Varje gång jag tittar på paradise hotel och reklamen kommer tänker jag på samma sak. Hur kan man döpa en modebutik på nätet till "stayhard.se" ??! Nu vet inte jag vad detta är för typ av kläder men det låter ju inte rikigt normalt faktiskt. Eller det e bara jag som tänker på något helt annat än en modebutik?! Haha det kanske bara e jag.

Dålig e man fortf....Jag blir inte förvånad om mitt huvud snart sprängs så hela min hjärna splashar ut sig på väggarna i vardagsrummet. Kanske borde förvarna andy så han kan sätta på sig skyddshuva. Varning för hjärnsubstans! Visserligen blir det väl inte allt för stor förstörelse om mitt huvud skulle sprängas. Jag menar ibland undrar man ju om där överhuvudtaget finns något eller det bara är ett stor tomt hål haha. Nej skämt åsido, nu börjar paradise igen sen ska jag sova bort detta skitet man fått!

Kommentera

Publiceras ej