Lillenyårsafton

0kommentarer

Idag e det lillenyårsafton! Efter att ha slutat klockan 14 begav jag mig till systemet. Bra tidsplanering här vettni. Jag och hela Helsingborg trängdes där inne bland hyllorna men jag fick i alla fall tag på det jag skulle :) Efter det körde jag A till stan och då begav jag mig på jakt efter mina detoxpiller. Tror ni jag hitta dom? NEJ! Det enda som erbjöds var flytande och vi alla vet att det finns inga flytande hälokost saker eller mediciner som smakar gott så jag sket i det. Får ta mig ut till väla en dag istället och leta vidare.

Snart ska jag köra ner till stan igen för att hämta A och P. Fråga när jag lämna han : Ska jag hämta er sen igen? Nej det behövde jag inte. Skönt. Får ett meddelande : Kan du hämta oss? Trött blir jag på karlar!


Imorgon e det nyårsafton. Jag och A ska fira in det nya året med Sjöbbe och Stefan. Kommer bli kalaskul. Synd bara att man ska upp 06.30 imorgon och jobba även på nyårsdagen. MEn det är smällar man får ta om man vill vara ledig över julen :)




Tror de blir svårt att överträffa Sjöbbes dukning förra året. Den var det klass på, det kommer det förmodligen inte va imorgon ;)

Kommentera

Publiceras ej