Kärlek

1kommentarer

Nu har jag pratat med min vän i flera timmar. Fina vän...önskar alla hade så bra vän som jag har. Hon förgyller min dag. Pratat lite skit och lite allvar. Men det spelar ingen roll. Vi förstår varandra så bra och retar upp oss på samma saker :) Vet inte vad jag skulle gjort utan henne ♥




Innan dess har jag haft myskväll med A. Ätit middag och legat sked i soffan och kollat tv med tända ljus. Älsklingen min. Han gör mig hel ♥  Det gör inget att han somnat på soffan för jag vet att han kommer och kryper ner i sängen i natt och håller om mig. Åh vad jag älskar denna mannen!



Nu ska jag lägga mig och läsa samtidigt som jag lyssnar på min granne som gapar och sjunger med i låtarna han spelar. Som vanligt alltså :) Imorgon e det jobb igen men på måndag e man leeeedig. Det ska hinnas med mycket den dagen men vafan man e väl ung och frisk ;)

Sov gott!

1 kommentarer

Anonym

05 Dec 2010 22:55

åhhh.......fina du.....utan dig e jag bara halv...

hur ska jag stå ut tutan dig i 4 veckor ;((

Kommentera

Publiceras ej