Jepp

0kommentarer

Idag slog jag till på stort och lagade kålpudding. Inte det mest avancerade matmässigt kanske men jag blir impad varje gång jag gör något annat än att steka kött i köket :) Det smakade gott och till det hade jag haricotverts och svamp ( A fick sås och potatis till) Det enda jag sakna i denna måltid var lingon. Åååh va gott det hade varit.
Nu har jag kommit på att jag nog äter för lite på en dag. Väldigt dålig på att äta har jag blivit. Ett ägg till frukost, 2 skivor ost till lunch och sen middag en liten portion. Bättring på det. Annars får jag väl näringsbrist på kuppen :)

Efter middagen ställde jag mig på crosstrainern...ökade insatsen med 5 minuter sen situps på det. Duktig flicka!
5 kilo har jag sammanlagt gått ner men tyvärr syns det inte ett dugg. Jobbebyxorna sitter visserligen inte så tight som innan men annars märker jag inget :(


Imorgon e det fredag, hur gott e inte det då??!




Så smala armar vill jag få igen, låren var inte så stora, inte så heller magen. Där var jag på väg uppåt i kilona efter att i många år nästan varit sjukligt smal, det är inget jag strävar efter att bli igen!

Kommentera

Publiceras ej