Godmorgon

0kommentarer

Idag är det kallt. Jag känner det, jag fasar för att gå utanför denna dörren. Men tyvärr kallar jobbet så det är ett ont måste! Tittar ut genom fönstret. Det snöar, blåser och e allmänt skitväder. Och där mitt i allt står min lilla bil. Helt igenfrusen. HATA att behöva tillbringa 5minuter med att skrapa rutor, snoret fryser till is under tiden man kämpar med mjölksyra i armarna. Usch vilken hemsk årstid. Annat är det om en månad. Då är livet underbart!

I eftermiddag slutar jag 2 sen får jag se om jag åker ut till väla och fixar min allra sista julklapp. Mamma du är fan inte lätt att handla till. Ingen aning vad jag ska köpa. När Ida slutar kl.17 ska vi köra och hälsa på hos Blondy. Har saknat henne mycket. Ska bli så mys att äntligen träffa henne.




Här vill vi nog alla vara nu. Slippa jacka. mössa, vantar, kängor.

Kommentera

Publiceras ej