Gårdagen

0kommentarer

Igår tillbringade jag halva dagen på maxi. Jag slutade redan klockan 2 men såg en massagetid 15.10 så jag stannade kvar i väntan på den. Gick nog i varenda gång på hela maxi och kika efter en eventuell julklapp. Hade jag ínte jobbat där hade nog nog trott jag snattat :) Hem efter massagen, in och duscha för att sen ge mig ut igen. Skulle möta Ida på maxi 5. Skulle ta bussen men mötte A ute på parkeringen som kunde köra mig. Så helt plötsligt var jag tillbaka på Maxi igen, alldeles för tidig. Men jag lyckades spendera den tiden oxå :)

Jag och Ida körde sen och köpte sallad till oss som vi tog med hem till Blondy där vi fikade :) Lite kakor och saft åkte visst oxå ner i magen....
Tiden bara sprang iväg och helt plötsligt var klockan 22.30 och vi fick bege oss hem igen. Tiden går snabbt när man har roligt :)



Idag är det fredag. Min fredagskväll, det är helt okej. I början av veckan var jag bitter för att jag bara jobbar kvällar nu men mina sovmornar är inte så dumma faktiskt :) Om en vecka är jag ledig, då är det julafton. SJukt!



Kommentera

Publiceras ej