De e över nu, julen alltså

0kommentarer

Jag radera föregående inlägg. Oavsett vem som gjort fel så går det inte att få ogjort. Nu sitter jag bara och väntar på att nya biljetter skickas till oss så mardrömmen är över.



Julen är nu över och jag har haft en perfekt jul. Är inne på min fjärde lediga dag och även den sista. Sorgligt. På julafton fira jag hemma hos mamma och pappa. Vi skulle dela upp maten detta året och först äta sillen. Jättebra förrutom att vi inte orka äta mer sen :) Jag hade varit snäll i år igen och fick många fina julklappar. Bla. fick vi en ny dammsugare som kanske invigs idag.
Jag sov över hos mina föräldrar så på juldagen åt vi resten av julmaten till frukost. Spendera förmiddagen och en del av eftermiddagen hemma hos dom. Medan pappa fixa med sitt låg jag och titta på " Skönheten och odjuret" Åhh vilken bra film de e ! När jag väl kom hem blev det mat från mezzo och mys med mannen för hela slanten.

Igår på annandagen fyllde pappa år så vi åkte ner till Oasen för att fira han. Megasmarrigt!


Idag är det måndag och det händer inte något alls. Ska traska bort till tobaksaffären sen och hämta ut ett paket annars blir det lugna gatan här- Nu ska jag titta på Narnia som jag spelat in :)

Kommentera

Publiceras ej