Dagens

1kommentarer

  • Igår körde jag och Andy till råå när jag slutat jobba, på vägen tillbaka kommer jag på att jag nog har lite bensin. Nog lite bensin innebär att mätaren var nere på noll och att det var en jäkla tur att vi hann in på en mack :) Hade jag inte kommit på det hade jag fått såppatorsk idag :D
  • Idag strula jag till det lite på jobb / med hjälp av en annan vilket innebar att jag fick köra till banken för att få ut en vinst i pengar. Första gången jag kom dit hade svenskaspel fel på systemet så jag fick inte köra till banken en gång utan 2gånger! Tack gode gud löste det sig och jag slapp betala med min lön till maxi ;)
  • Ikväll körde vi till Viken och köpte en begagnad crosstrainer. Nu blir det hemmaträning för hela slanten!
  • Köpte även navkapslar till bilen. Fula fälgar ska bli fina på lilla pärlan.

 

1 kommentarer

Cipher

08 Jun 2011 10:23

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

Kommentera

Publiceras ej