Tjenna

0kommentarer

Oj så längesen jag skrev något här. Har helt enkelt ingen lust. Mycket har hänt sen sist. Semester har jag haft, en vecka bara och den gick ju inte helt oväntat sjukt snabbt. Hann dock med en del på den veckan :)
Bröllop har man varit på. Vicky och Nico lovade varann evig kärlek och fira det sedan genom en jäkla rolig fest. Vi har firat Andys 25års dag med även det en jäkla fest. Vi har grillat hemma hos Carina och Pompe tillsammans med mina föräldrar, oxå det en jäkla fest. Så ja ni ser vad som händer i mitt liv haha ( dock hände inte något av detta på semestern)

 Nejdå har ju även börjat på dykskola. Teorin klara jag idag, fick enbart 2 fel...  det skulle ja va stolt över sa Mikaela på dykcentrat. Det var jag, eller det e jag. Som jag kämpat med den teorin. Nu kan jag slänga in den boken i en hylla och fokusera på dykningen. En helt annan femma. Fick panik sist....ska inte hända denna gången!! Jag och A ska ner och öva på Rååbassäng. Måste lära mig att ta de lugnt med allt det innebär att dyka. För de e mycket att tänka på! Nåja det kommer säkert gå galant nästa gång!



Nu resten av veckan e det jobb som gäller. På lördag firar vi Carina och Pompe genom en grillfest. Hoppas på bättre väder!



Kommentera

Publiceras ej