Fredag

0kommentarer

Det blev inte en lång och tråkig dag igår. Jag åkte istället med Vicky och Bella till väla för att sedan åka hem till dom o ha en myskväll. Fick ett mess av mamma ( Som e i Tunisien) där hon undra om ja vattnat deras blommor. Ooops..de hade ja glömt så de var bara att susa dit snabbt o göra de :)

Imorgon blev dykningen framflyttad 2 timmar...skönt måste man inte gå upp så himla tidigt. Dock har ja ett ännu större problem framför mig...utedyken e den helgen jag jobbar. Hur i fasiken ska ja lösa detta? Usch denna utbildning...vill bara ha den klar så man kan slippa allt bökande med tider, nerver som spökar etc. för såklart börjar jag redan idag bli nervös inför morgondagen. Tänk så får ja panik igen?


Jobb ikväll...slutar 20.45. Bättre än mitt eget schema där ja slutar 22.30!



Gammal bild på mig o vicky :)

Kommentera

Publiceras ej