Diver

0kommentarer

Idag har jag pooldykt igen. O vet ni vad, idag gick de jättebra :D
Idag tyckte jag att det var jätteroligt o jag klara alla mina övningar....ingen panik idag inte :)

Det e många moment som ska gås igenom innan man får ge sig ut i havet och nu är jag i alla fall en bra bit på vägen. Lite stolt e jag när både Andy och min instuktör blir imponerade av hur bra jag dyker. Johan ( min instuktör) sa idag att jag simmar bättre än vad en del med högre utbildning gör. Det är svårt att hålla en jämn och stadig kurs för man åker gärna upp och ner i vattnet men på något vis klarar jag visst det galant  :)
Nästa lördag är det dags igen och jag hoppas det går lika bra som idag


Klockan 16 går jag på mitt jobbepass idag. Jag hoppas det är mycket att göra fram till 20.30, då får det gärna bli lugnt för efter det e jag själv. Inte jättekul för man har ju ingen att prata med men tiden brukar flyga iväg.

Kommentera

Publiceras ej