Skratt förlänger livet

0kommentarer

Så nu var denna tråkiga måndag över...eller den blev ju ganska rolig till slut ändå. Åka hem till mamma och pappa är alltid trevligt. God middag och en massa skratt. Pappa har ju då varit och klippt sig hos araberna på söder...behöver jag berätta hur mycket jag och mamma skratta åt hans frisyr. Vi fick ingen luft och mamma klaga på att hon fick ont i magen haha de var för jäkla roligt. Stackars pappa.

 Jag hängde lite hemma hos dom sen efter middagen. Till sist blev nog pappa lite trött på mig för jag störde han hela tiden i fotbollen för att fråga vad alla hette. Like I care egentligen. Till sist blev jag trött på det så då körde jag hem för att titta på Hollywoodfruar. När programmet ska börja ringer Sjöbbe och pratar så de blev inget med de avsnittet. De går säkert i repris.

Nej nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i en renbäddad säng...så goooott. Har ju visserligen tjuvlegat redan i sängen, en liten tupplur  i eftermiddag p.g.a uttråkad Linda.



Avslutar inlägget med eftermiddagens roligaste kommentar

" Du behöver ju i alla fall inte va rädd för att få luggen i ögona" hahahah min mamma e för go :D

Kommentera

Publiceras ej