Lördagstjöt

0kommentarer

Igår kväll var jag och A hemma hos Carina och Pompe och spela kort. Kortspelet fick till sist avslutas då klockan hade blivit 2...jag låg då plus i kassan :) Vi får se hur det går ikväll då vi säkert återupptar spelet.

Jag känner mig lite låst idag, eftersom jag drack lite öl igår vill jag inte ge mig ut och köra men vad ska jag göra idag ? Nu klockan 14 ska A se fotboll...icke så intressant för min del. Tänkte om jag skulle tvätta.... men e så trött på att ha de jäkla tvättstället ståendes i extrarummet.....men inte så mycket till val väl....well well vi får se. Ikväll blir det i alla fall påskamiddag det ska bli riktigt mumma. Älskar ju sån mat :)

Saknar min mammi och pappi. Vill att dom ska komma hem nu :)


Hoppas man vinner en slant på hästarna idag. Håll tummar och tår I need the money!

Kommentera

Publiceras ej