Klippa klippa klippa

0kommentarer

Det blev inget med Vicky idag men däremot ska jag till mamma och pappa i eftermiddag och äta middag :D Köttfärslimpa tackar Linda icke nej till och mannen ska ju dessutom på fotboll idag så då kan jag lika bra hänga hos dom :) Måndagar e härligt att va ledig på men samtidigt tråkigt för ingen kan ju göra något, dom flesta jobbar :(

Har beställt tid för klippning nu, verkligen på tiden kommer ju få skämmas när jag visar upp mina kluvna toppar. Dom kommer säkert få klippa av halva håret. Om jag blir nöjd, vilket jag ber till gudarna att jag blir, ska jag passa på att fråga vad slingning kostar. Känner att mitt hår behöver förnyas rejält!! Nu har jag inte färgat de på aslänge så ni kan ju tänka er själva hur de ser ut. Med andra ord, de ser inte klokt ut!

Kommentera

Publiceras ej