Hej hej

1kommentarer

  • Nyss varit ute på en liten promenad. Det var verkligen gotteväder idag, nästan så man blir lite svitt i vårjackan :)

  • Jag tvättar som vanligt och nu var jag borta i tvättstugan och boka en tid, annars blir jag aldrig av med denna tvätt.

  • Igårkväll kom mamma och pappa hem så nu om ca. 1 timme ska jag och A bort och hälsa på :) Se om man varit snäll och får en liten paket ;)

  • Handla en cola light på brunnen, säga vad man vill men det smakar inte samma som vanlig cola. Innan drack jag alltid light och tyckte det var godast, nu vetifan...smakar konstigt....

 

  • Trodde jag hade gjort av med plattången för i lördags kunde jag inte hitta den. Det visar sig att den ligger kvar hos Lollo sen jag hade den med. Tur jag har koll på mina saker

 



Middag på Harrys





cider på sjöcrona som mjukstart ( Ingen vet vad som tillsattes i dessa inte )



Fortfarande lugn och städad med glaset i högsta hugg




Sarah Dawn Finer på scen



-2 bajapäron
-då blir det 66kr
- va sa du?
-66kr....
- FAN VA BILLIGT då tar vi 2 till







- Synd min finne jättemycket?
- Nej den syns nästan inte alls
- Okej ta foto nu då
- Oj jag råka zooma lite mycket kanske
- får jag titta, men vafan den syns ju megamycket!

1 kommentarer

jöbbe

12 Apr 2010 17:16

haha....men inget syns när man e full ju

Kommentera

Publiceras ej