Harrys och Sjöcrona

0kommentarer

Solen skiner även idag, fint e det :) Igår när solen nådde vår balkong satt jag där ute med en bok...det var härligt värre :) Man e ju ledig även idag men har inget att göra nu på dan. Har lurat i Andy och Pidde att tvätta min bil, eller lurat och lurat jag fick ju själv pröjsa för det men de e ju sååå tråkigt. Plus att jag e så himla slö så det kostar mig skjortan att tvätta den.

Ikväll ska jag och Linda äta på harrys sen åka bort till sjöcrona och titta på Sarah D Finer. Mamma fick det i 50års paket men eftersom hon e i Thailand fick vi det istället. Det bli trevligt värre :) På tal om Thailand så e där just nu 43gradet i skuggan och 37 gradet i vattnet...liiiite för bra faktiskt. Jag hade nog smält bort.

Så om lite mer än en timme ska jag börja göra ve mig.... god tid på mig att välja kläder för de inte alltid lätt.

Ha en trevlig lördag!!

Kommentera

Publiceras ej