Gårdagens bravader

0kommentarer

Igår var en trevlig kväll med Sjöbbs. God mat på harrys, sarah dawn finer, sen ner till harrys igen. Jag och Linda på sjöcrona med alla pensionärer, vi hängde i baren och smällde upp varenda spänn vi hade. På ca 3 timmar....herregud vilken ninjafylla. Ner på harrys där öset inte satt igång än......mitt i allt börja jag må sketailla och var tvungen att gå ut och få luft....då gick sjöbbe in och köpte ett 10 pack choklad hahaha...illa.
Men halv 12 var man hemma, när folket drar till stan drar vi hem hahaha.. men nej det räckte gott och väl för min del hade inte haft roligt om jag stannat.

Idag har man mått som man förtjänar. Trodde min bakfylla skulle döda mig i morse, det var läääängesen jag mådde så dåligt. Men lite sömn räddar allt och nu e man på topp igen :) Nu blir de lugnt på festfronten ett tag, min lever måste få vila :)


Tusen tack för igår min vän, och vår danska äger fett!!!


Nu ska jag och honey gå och handla chips :D

Kommentera

Publiceras ej