Fredag

1kommentarer

Idag e första lediga dagen av 4, behöver jag ens säga hur gott det ska bli ? Jag har i alla fall börjat ledigheten med att städa och tvätta. Skönast att ha de avklarat även om jag vet med säkerthet att all denna tvätt inte kommer försvinna idag. Jesusamelia säger jag bara
 
Tycker här luktar konstigt, i hallen....alltså jag vet inte om det kommer från trappen eller det verkligen e här inne det luktar men usch fy fasiken vad äckligt...


Nej kanske dags för lite frukost nu? Lagom till lunchtid så man kanske ska skippa frukosten och hoppa rätt på lunchen!

1 kommentarer

Helena

09 Apr 2010 17:20

Det är en bänkdiskamaskin, en snygg sådan. ;D Jag har gjort dem smyckena själv. ;D Fint som snus. ;D HaHa, vet ej om jag vill bli en kattmänniska. ;P Din blogg är på G, jag ska bara ha ett internet. haha.

Kommentera

Publiceras ej