Blablabla

1kommentarer

Påbörja precis en utbildning jag måste göra för att få va i info. Höll på att somna....vet inte om det beror på att jag e lite halvseg eller om det beror på att det var så jäkla tråkigt. Tror det sistnämda. Får ta lite paus sen sätta igång igen...den varar ju trots allt i ca. 2 timmar SUCK!

Nu ska vi äta middag, det blev snabbmiddag idag, orkar inte laga något ordentligt. Dessutom måste jag ge mig iväg igen för att köpa bröd. Glöm inte köpa bröd tänkte jag i morse när sista mackan slank ner, vad gör jag, jo åker hem utan bröd. Trötta mig :)

Imorgon blir det grillning hos mamma och pappa, kommer sitta fint! På lördag e det laserdome, ska man vässa armbågarna och försöka vinna :D


Ha en trevlig kväll!

1 kommentarer

Nilss

17 Apr 2010 18:51

hehe, jag håller på dig o Sjöbbe.. Ni vinner detta ;P

Kommentera

Publiceras ej