wooopidooo!

0kommentarer

Dålig uppdatering, jag vet men vafan har man inget vettigt att skriva kan man lika bra skita i det :D
Fick precis fint besök av Kittel, längesen jag träffade henne så det var najs! Måste måste bli bättre på att träffa gamla vänner, det e dom man delar alla gamla minnen med ju :)

Nu har jag tänt alla ljus, satt på tvn och satt in mat i ugnen! Nu ska det bara chillas! Ska visserligen hänga tvätt oxå, har meckat satan med den jäklen idag!

Lagt in mina bilder sen vi var hos Rebecka i helgen, sege varning på mig!


 



Som vanligt e inte jag med på bilderna, helt enkelt för snygg för det, eller inte!!

Nej nu ska jag äta lite, avslutar med denna finfina bild, va glad jag inte la upp videon ;)



Wooopidoo jag vill ju va som duuuu!
Även kallad apdansen! Hahaa!!

Kommentera

Publiceras ej