Vinaren

0kommentarer

Igår var vi ju som sagt hos Linda på lite kvällsmys! Det var jag, Frida, Camilla, Blondy, Linda W, Lollo, Annika Ida och ett tag Helena och Robban! Så det var fullt hus :) Sjöbbs hade köpt gotte till en hel kommun så man kände sig som en uppsvullen gris när man skulle hemåt! Men möe gott!

 Blondy såg ut som en tomtemor haha

 En liten del av tjejerna runt gottbord

 Lilla Frida

 Camilla och jag dela en vinare :)

Nu ska jag in i duschen och börja göra ve mig. Har inte duschat efter träningen än, jag vet fräscht som fan haha!
Ikväll kl 18.00 ska vi infinna oss hos Carina och Pompe för lite grillat sen blir det massvis med wii!( och jag som tröttnar på tv-spel efter ett litet tag)
Verkar inte bli att jag träffar Rebecka och dom ikväll, men vi får se, natten e ung som man säger :)

Kommentera

Publiceras ej