Trasmattväska?!

2kommentarer

Jag körde bort och hämta min kofta, pinsamt att erkänna då det går snabbare att cykla, men vafan det regna ju!
Den satt iaf fint så den får stanna hemma hos mig, kanske till och med invigas ikväll!

Något annat som e pinsamt är min matthistoria som dom på jobb tycker e så roligt... men det var inte roligt att sitta där kan jag lova

En dam kommer i kassan, ät allmänt förvirrad så jag erbjuder henne hjälp att packa. Men nej hon klara det själv, det tog ju såklart en himla tid och när hon väl är klar ser jag att det ligger något i vagnen genom min spegel som sitter snett över kassan

Jag: Ehm...mattan du har i vagnen, e det något du köpt här eller har du tagit med den hemifrån?
Kund: MATTA? Vilken matta, det är min väska! (Tar upp och visar)
Jag: oj jaha haha, ehm förlåt (Tycker fortf. det liknar en trasmatta fast i väskform)
Kund: Har ni några mattor som ser ut som denna i butiken??
Jag: eh joo alltså eh där e ju någon som ser något liknande ut
Kund: nej det är faktiskt min väska, den är faktiskt hemvävd!!

Jag höll fan på att smälla av när hon tar upp den, hon blev ju riktigt stött! Hade kanske jag oxå blivit om någon trott att ens väska var en matta ;) Det var nästan mer pinsamt än min hushållspapper histioria :)

2 kommentarer

Hilajna.

05 Sep 2009 21:45

HAHAHA, jsg tror jag döööör.

Berätta om hushållspappret igen. ;D

Louise

05 Sep 2009 22:22

Hahhaha fan vad pinsamt det måste ha varit:P

Kommentera

Publiceras ej