Tjenixen i mixen

0kommentarer

Nu har jag precis färgat håret...hur fan det blev kan man undra. Där fram ser jag ju att det e ok men där bak, inte en susning! Hatar att vi inte har en spegel som man kan se bak på håret, skit när man plattar eller sätter upp det!

Nu ska jag fixa till mig för att gå och hämta en kofta på posten, hoppas den e fin för då blir det den ikväll!

Ska ner på Gåsebäck på en "fest" där olika band spelar, Andys bror Kim har ett band, hans pappa har ett band och hans syster ska sjunga :) Ska bli kalas! Kvällen till ära har jag lånat en lila klänning av sjöbbe men dock känns det inte som klänning väder, nu tex öser regnet ner. Suck! Jag får väl skylla mig själv, jag som längta efter hösten....nu när den kommit till vårt land vill jag inte ha den längre!

Ska man ta bilen till centrat eller ska man på med regnkläderna och cykla bort där?

Kommentera

Publiceras ej